2011/07/23

Hean Colour Obsession Lakier do Paznokci nr 490 MATT

Dzisiaj post o ostatnim już lakierze do paznokci, które otrzymałam od marki Hean.

Recenzje poprzednich kolorów znajdziecie tutaj: Jasny matowy pomarańcz oraz Lazurowy błękit fluo

Muszę przyznać, że ten kolor najmniej przypadł mi do gustu dlatego też zostawiłam go na sam koniec - to pewnie sprawka letniego klimatu, nie w głowie mi bure kolory.


Nakładanie
Muszę stwierdzić, że niestety matowe lakiery nie wyszły Hean. Mam te same zastrzeżenia co do matowego pomarańczowego lakieru - zbyt szybko zastyga i tworzy smugi. Mam jednak wrażenie, że w tym przypadku matowy efekt jest bardziej widoczny i lepiej wygląda. Pędzelek lakieru jak dla mnie porażka - jest nieodpowiedni dla tak gęstej konsystencji i trzeba na prawdę się starać,by wykonać w miarę dokładny manicure.

Ogólne wrazenia
Podoba mi się matowy efekt jaki daje ten lakier - w połączeniu z ciemnym kolorem wychodzi to na prawdę ładnie. Jeśli chodzi o sam kolor jestem trochę zawiedziona - w buteleczce wygląda na ciemny fiolet złamany szarością, na paznokciach wychodzi bardzo ciemno - niekiedy wygląda wręcz na czarny lakier. Myślę, że jest to fajny lakier na wieczorne wyjścia, ale niekoniecznie na tą porę roku. Mając na paznokciach w lato taki kolor czułam się trochę dziwnie :)

Wytrzymałosc
W tym aspekcie spisał się lepiej niż jego pomarańczowy kolega, choć nadal nie doskonale.Po 2 dniach pojawiły się pierwsze małe odpryski, które później pojawiały się już lawinowo.

Plusy
niska cena
fajny matowy efekt
umiarkowana wytrzymałość

Minusy
lakier fatalnie się nakłada

Gdzie kupic
Kosmetyki Hean możecie zamawiać w sklepie internetowych firmy http://www.hean.pl/
Są również dostępne w drogeriach na terenie całego kraju (wykaz dostępny tutaj)

12 komentarzy:

  1. Nie mogę się przekonać do czarnych lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest ładny ale nie przepadam za lakierami matowymi;) Pewnie bym jeszcze pociągnęła po nim bezbarwnym;) Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  3. maty pieknie wygladaja :) ten lakier myslalam,ze jest czarny.ciemny szary !

    OdpowiedzUsuń
  4. okropny kolor, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż... fakt faktem trochę przytłacza i niekoniecznie zachęciłaś mnie swoją recenzją :D
    myślę, że można by robić nim jednak jakieś zdobienia i wariacje mani, a na stopach wyglądałby ciekawie.
    fajnie, że jest matowy, lubię ten efekt :P

    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiś taki matowy :/
    nie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też ciemny, i wkurzał mnie ten pędzelek i smugi...ale efekt końcowy nie jest najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ciemne lakiery na paznokciach, irytuje mnie tylko, że często robią zacieki ;\

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda nie ciekawie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się to wykończenie

    OdpowiedzUsuń