2011/12/13

Ikona stylu - Małgosia Socha

Dziś dla odmiany w cyklu Ikona stylu polska gwiazda seriali Małgosia Socha. Chociaż fanką seriali z jej udziałem nie jestem, trzeba jej przyznać, że praktycznie zawsze wygląda bezbłędnie. Nie wiem czy to zasługa dobrego stylisty (w sumie wcześniej jakoś nie kojarzę jej „kreacji”), czy wrodzone poczucie stylu – według mnie jest jedną z najlepiej ubranych polskich gwiazd. Zawsze prosto, szlachetnie, modnie i po prostu ładnie. Większość pań celebrytek powinno wziąć z niej przykład zamiast z uporem maniaka wciskać się w satynowe koszmarki :)
 




Małgorzata Socha.

Małgorzata Socha


Trendy na jesień: długie plisowane spódnice - gwiazdy pokazują jak je nosić. Małgorzata Socha

Małgorzata Socha w sukience Gosi Baczyńskiej

Małgorzata Socha w kreacji domu mody La Mania

(zdjęcia pochodzą z następujących stron: www.lula.pl; www.milionkobiet.pl, www.szafa.pl, www.zeberka.pl)

Lubicie jej styl ? Oglądacie jakiś serial z jej udziałem :)? 




18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jej styl! Świeży, elegancki, nowoczesny i baardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest jedna z nielicznych polskich gwiazd, które lubię :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ją, fajnie gra i jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją ! i cholernie zazdroszczę wyczucia stylu, tego że nawet w worku na kartofle zapewne wyglądała by seksownie, kobieco i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jest cudnie ubrana. Uwielbiam jej styl. A jej rola Violetty jest dla mnie niezapomniana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach mam mieszane uczucia co do jej osoby.
    Jestem chyba neutralna.
    Czasem pokaże się w miłym dla oka zestawie, jej styl jest nawet nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z niewielu polskich celebrytek, które potrafią się ubrać ze smakiem

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie dobrze się prezentuje. :) a rozkloszowana sukienka i moje serce podbiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, wygląda świetnie, a ta ostatnia biała sukieneczka by mi się przydała, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ją :) zawsze świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrażenie, że ona sama niezbyt umiała się ogarnąć i jej wizerunek to zasługa stylisty? tak czy siak teraz wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj, ale te ostatnie zdjęcie to już bez przesady! ale wygląda jak babunia ;) ja ogólnie bardzo ją lubię i oczywiście zgadzam się całkowicie do tego co napisałaś, ubiera się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj styl to ma naprawdę niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam styl Małgosi i generalnie jej osobę :) jest piękna, utalentowana i skromna i staram się brać z niej przykład jeżeli chodzi o dobór ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ją pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń