2011/12/25

Sensique Fantasy Glitter Kolor 211 Fireworks

Zacznę może od prezentacji mojego świątecznego mani :) Wybrałam lakier mieniący się jak bombki na choince. Gdy tylko zobaczyłam na Waszych blogach nową kolekcję Sensique Fantasy Glitter, totalnie się zakochałam. Kolekcja według zapewnień producenta miała być dostępna dopiero 27 grudnia, jednak do mojej DN dotarła na szczęście wcześniej. Tak oto stałam się posiadaczką dwóch lakierów z serii – Fireworks i Green Garland, wciąż jednak mam ochotę na więcej. Dzisiaj prezentacja tego pierwszego. Muszę Wam powiedzieć, że jestem totalnie zakochana w tym lakierze i nie mogę oderwać wzroku od moich paznokci.


Ten odcień z całek kolekcji podobał mi się najbardziej. I nie zawiodłam się ani trochę ! Jest to fioletowa, żelkowa baza z zatopionym mnóstwem holograficznych kawałków brokatu. Coś wspaniałego. Porównując lakier Sensique z brokatami OPI czy China Glaze mam wrażenie, że tańszy odpowiednik niczym im nie ustępuje. Jeśli lubicie brokatowe wykończenia na paznokciach będziecie zachwycone. Co do właściwości lakier jest dosyć gęsty, ale nakłada się zadziwiająco dobrze. Do pełnego pokrycia wystarczą dwie warstwy. Warto nałożyć na niego jeszcze nabłyszczacz, bo po wyschnięciu ma tendencję do lekkiego matowienia – ale to jedyny minus. Co prawda, zmywania będzie zapewne dosyć uciążliwe (ale od czego jest metoda z folią aluminiową ;)) jednak efekt zupełnie wynagradza wszelkie niedogodności. Sensique 211 jesteś aktualnie moim numerem 1 wśród brokatów ;)

No to teraz zdjęcia :D

W świetle sztucznym 



W świetle dziennym

Jak się Wam podoba ? Skusicie się na jakiegoś glittera ?

24 komentarze:

  1. skusiłabym się gdyby miał taki odcień jak w świetle sztucznym, ale w dziennym widze, że wpada w fiolet, czego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda genialnie! na pewno się na niego skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Szczerze muszę przyznać, że to pierwszy brokat, który mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny jest mieni sie jak konfetti ktorym zawsze mama mnie dreczyla podczas sylwestra xDDDD jeju cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. @Badzynka, wystarczy przeczytać notkę, żeby wiedzieć...

    Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A miałam ich nie kupować... Ale ten brokat jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. mocny brokat, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie! a z racji tego, że jest w przystępnie, niskiej cenie na pewno wpadnie mi w łapy i nie wyjdzie z tego żywy ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny!!!!!!!!! Już nie mogę się ich doczekać!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu zawsze paznokieć palca serdecznego masz tak krzywo ścięty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy

    Nie zawsze. Jakiś czas temu sobie go rozwaliłam przez przypadek dosyć solidnie. Teraz czekam aż odrośnie, żebym mogła go porządnie spiłować i pasował do reszty. Póki co boję się go ruszać, żeby nie pogorszyć sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że jest rewelacyjny! Cudnie wygląda na twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny ;) u mnie w naturze są już jakiś czas, muszę zakupić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha ale fajnie:D! Moje wypieki są świetne, jeszcze mi się nie zdarzyło żeby coś mi nie wyszło z jakiegos przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda, myślę że były fajny do mojej kreacji sylwestrowej :) Jak będę mieć po drodze Naturę to postaram się dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, nie lubie blyszczących paznokci ale te wyglądają ciekawie! super :)

    OdpowiedzUsuń