2011/12/24

O mojej prywatnej gwieździe muzyki :)

Dzisiaj wyjątkowy dzień, więc i wyjątkowy post. Nie o mnie, a o mojej prywatnej gwieździe muzyki – moim mężu :) A co tam ! Zrobię mu mała promocję na blogu ;) Oprócz bycia moim wiernym fotografem, Tomek pasjonuje się także muzyką. Tworzy muzykę w stylu new wave i electro pop (tak mi przynajmniej podpowiedział :)) Jako, że ostatnio odniósł trochę sukcesów na tym polu – postanowiłam się nimi pochwalić również tu. Jestem z niego niezmiernie dumna !


Zacznę może od tego, że w muzycznym świecie mój mąż funkcjonuje jako Gazella – tak nazywa się projekt pod, którym tworzy remixy i własne kompozycje.


Pierwszą tegoroczną radością było wygranie konkursu na remiks alternatywnego zespołu Ścianka i znalezienie na ich singlu Shifting The Night For Tomorrow.



W tym roku jego dużym sukcesem było również dołączenie do wytwórni Brennnessel – pewnie te z Was, które lubią muzykę elektroniczną kojarzą zespół KAMP, który jest założycielem labelu. Tworzą w nim również Rebeka i Bartosz Szczęsny – zachęcam do zapoznania się również z ich muzyką ;) 

Dzięki Brennnessel światło dzienne mogła ujrzeć EPka Gazelli - Goodbye ;) 


Możecie posłuchać i ściągnąć za darmo tracki na stronie Brennnessel lub dzięki poniższej wtyczce (klik w Buy the whole set - pomimo słówka buy jest on całkowicie za darmo ;)).


Wkrótce potem Tomek wygrał kolejny konkurs na remiks - tym razem zajął się utworem zespołu Me, Myself & I :) Praca Gazelli spodobała się na tyle, że na płycie znalazły się aż 2 remiksy, a jeden z nich został wykorzystany w materiale promującym działalność zespołu ;) Poniżej płyta na której możecie posłuchać Tomka - Me Myself & I Takadum! Met Remixers



Do tej pięknej laurki jaką wystawiłam mojemu męzowi..ekhmm tj. Gazelli dodam jeszcze, że w 2010 roku wystąpił jako artysta na Heineken Music Festival ;>

Pan Gazella na pewno ucieszy się, jeśli zechcecie odwiedzić jego profile:



KONIEC REKLAMY :) 


20 komentarzy:

  1. o kurczę, pokłon w stronę męża i ogromne gratulacje! Tobie również jest czego pozazdrościć ;)
    I kurczę, jakie to piękne, że oboje macie swoje pasje, w których się realizujecie - Ty blog, on muzyka, bomba!
    Radosnych świąt i dalszych sukcesów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję utalentowanego męża :))) Musisz być z niego bardzo dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. me, myself and I <3 wielkie gratulacje dla męża! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, super :D nie dziwię się, że się chwalisz i promujesz, hehe :)

    Ścianka jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Zdolniacha z Gazelli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dla Ciebie i Męża :) Mój H jest niespełnionym muzykiem, teraz ma swój label muzyczny i promuje innych artystów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przystojnego, i jak słyszę utalentowanego Męża! :-)
    Wszystkiego najlepszego na swięta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. remixy spodobały mi się :) pogratulować mężowi ^^
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trudno nie było mnie przekonać do posłuchania, bo trafiłaś w moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie życzę mężowi dalszych sukcesów, a tobie również wesołych świąt! :]

    OdpowiedzUsuń
  11. ProLogic Music :) P.S. jeszcze nie mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, życzę dalszych sukcesów męża!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale supeeer ;)) mojk chlopak tez zjamuje sie muzyka wiec wiem co to za duma :D ahh ;))
    zycze wam wsyztskiego najlepszego i wielu wielu sukcesow caly czas! :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i Wesolych Swiat przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie mój styl w muzyce, ale szczerze gratuluję sukcesów i mężowi i Tobie, bo przecież 'za sukcesem każdego mężczyzny stoi wyjątkowa kobieta' :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, dobrze, że się w końcu tym dzielisz bo nie miałam pojęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, że męża masz bardzo przystojnego ;) złóż mu serdeczne gratulacje od nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń