2011/12/03

Trend alarm - Kapelusze

Jedne uwielbiają, drugie nienawidzą. O czym mowa ? Kapelusze. Osobiście na sam dźwięk tego słowa przeszywają mnie dreszcze. Nie lubię, nie umiem nosić, mam wrażenie, że w kapeluszu czułabym się przebrana. Nie mogę jednak udawać, że nakrycia głowy nie istnieją – tym bardziej, że w tym sezonie na wybiegach jest istne kapeluszowe zatrzęsienie. Kapelutek myśliwego, berecik, a może lekko babciny filcowy ? Każdy znajdzie coś dla siebie. Zresztą same zobaczcie.

Gucci 

W stonowanych odcieniach granatu, brązu i fioletu. Podstawowy krój - fedora.







Gucci Fall 2011 Hat Photograph


Louis Vuitton

Przywołują na myśl trend militarny i doskonale uzupełniają styl power woman. Podstawowa inspiracja - czapki oficerskie.







Victoria Beckham

Na wybiegu pojawiły się też czapki na kształtach ściśle przylegających do głowy turbanów.





Marc Jacobs

Urocze toczki w kropki pojawiły się na wybiegu tego projektanta. Angielska nazwa oddaje wszystko co o nich myślę - acorn hats :D




Burberry Prorsum

Futrzane czapy we wzory – w nich na pewno nie zmarzniecie.

Burberry Prorsum’s Autumn Winter collection 2011 - 1





Prada

Do prawdy dziwaczne nakrycia głowy proponuje nam w tym sezonie Prada. Czapka a la żółta, krótka peruka czy może czapeczka szalonego lotnika. Trudny wybór.




Missoni

Ten dom mody postawił na klasyczne berety. Oczywiście znajdziemy również takie w charakterystyczne wzory Missoni.




Lanvin

Lanvin postawili na klasykę – piękne, klasyczne kapelusze z szerokim rondem.





Hermes

Hermes funduje nam powrót do lat 20. ubiegłego wieku.

Hermes Fall Winter 2011




Co powiecie na ten trend ? Nosicie kapelusze i inne nakrycia głowy ?

9 komentarzy:

  1. jednak zdecydowanie najbardziej mi do gustu przypadły kapelusze od Lanvin'a . Też jakoś nie jestem przekonana do kapeluszy, nawet czapek nie lubie nosić. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka na strychu,pozostałości po latach 80 mojej mamy (i taty!), sa w idealnym stanie, ale ledwo czapke zakladam wiec kapelusz nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również "nie umiem" ich nosić. Nawet jak spotykam się z nimi w sklepie i przymierzam to czuję się hmm.. no dziwnie. Poza tym, nie oszukujmy się, ile kobiet nosi kapelusze, bo ja idąc ulicą raz na ruski rok zauważę jakąś osobę z takim okryciem głowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. już tyle razy podchodziłam do kupna kapeluszu, ale zawsze coś mi nie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwa modele Fedory i jeden z piórkiem z H&M, bordowy - mój ulubiony ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No moje włosy się źle komponują z kapeluszami
    pozdrawiam + obserwuję
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie ale sama rzadko nosze cokolwiek na glowie, z trudem sie zmuszam do zimowej czapki;). I to chyba jest blad!

    OdpowiedzUsuń
  8. Linκ exсhange is nothing else howеver
    it is just plаcing the other рerson's weblog link on your page at suitable place and other person will also do same for you.

    Also visit my web page - Online Payday Oan
    Also visit my page ; Online Payday oan

    OdpowiedzUsuń