2011/12/04

Nowości Adidas

Jako blogerka zaprzyjaźniona z firmą Adidas mam obowiązek i przyjemność przedstawić Wam świąteczne nowości firmy Adidas. Sama zostałam obdarowana zestawem kosmetyków w świątecznym pudełku – myślę, że jest to dobry pomysł na prezent. Chyba nie znajdzie się osoby, która nie lubiłaby dostawać kosmetyków pod choinkę ?

 

Ja otrzymałam zestaw z serii Action 3 z antyperspirantem i żelem pod prysznic z ekstraktem z bawełny. Już zabrałam się za testowanie :) Podobne zestawy znajdziecie w Drogerii Natura za 22,99 zł.



Oprócz tego będziecie mogły znaleźć w sklepach zestawy z serii Happy Game, Fruity Rhythm i Fresh Escape.  Specjalnie dla Was przeszukałam internet w poszukiwaniu tych zestawów. Oto gdzie możecie je nabyć i ile zapłacicie.

Świąteczne upominki dla aktywnych Adidas.
Zestaw Fresh Escape – dostępny między innymi w Tesco w promocji za 49.99 zł. W jego skład wchodzą Woda toaletowa 30 ml, dezodorant 150 ml oraz żel-scrub pod prysznic 250 ml. Drogeria internetowa http://evolay.home.pl proponuje ten zestaw za 53 zł.


Zestaw Adidas Happy Game zapakowany w kosmetyczkę. Ponownie w Tesco w cenie 49.99 zł. Dostępny również na allegro za ok. 52 zł (zależy od aukcji). W kosmetyczce znajdziemy wodę toaletową 50 ml.



Zestaw Adidas Fruity Rhythm jest dostępny na allegro za ok. 33 zł. Podejrzewam, że pod tym względem nie zawiedzie również Tesco pomimo, że tego zestawu nie ma w gazetce. W jego skład wchodzi: dezodorant w atomizerze 75 ml oraz żel pod prysznic 150 ml.



Ja się pochwalę, że w tym roku wyjątkowo wcześnie zaczęłam poszukiwania prezentowe. Dzięki temu nie będę musiała na ostatnią chwilę latać po sklepach. A Wy jak lubicie kupować prezenty - wcześnie, przez internet czy może na ostatnią chwilę ?

10 komentarzy:

  1. Ojojoj też bym chciała taki zestawik dostać :))
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś zestaw w wodą toaletową sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że swego czasu używałam jakiejś wody perfumowanej z Adidasa, i była całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym przygarnęła ten ostatni zestaw. Pachnie cudownie, tylko zanim z allegro dojdzie to ja zwariuję :< :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Micel nie nawilża, ale też nie wysusza. Nie podrażnia, ale jak się 'wleje' do oka, to można poczuć lekkie szczypanie. Niektórym przeszkadza, że trochę się pieni i zostawia lepką warstwę na twarzy. Dla mnie to żaden problem, bo ja nie wyobrażam sobie nie umyć twarzy żelem po zmyciu makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj używałam kiedyś sporo adidasa (wód perfumowanych i żeli) ;)

    Fajny zestaw dostałaś, w ogóle kosmetyki na prezent to super pomysł. Cieszy i jest praktyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam dosatwac kosmetyki pod choinke ;D co roku ciocia mi je kupuje ;)) wiec mam dodatkowy zapas na jakis czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. też dostałam taki zestaw (różowy deo +scrub) :) kompletnie zapomniałam o tych paczkach i strasznie się zdziwiłam, gdy odwiedził mnie listonosz z wieeeelką kopertą :)

    OdpowiedzUsuń