2011/12/15

Trend Alarm - Kozaki do kolan

Ciężko mi nazywać kozaki do kolan tegorocznym trendem – dla mnie są raczej podstawowym obuwiem na zimę czy to w postaci klasycznych oficerek czy bardziej eleganckiej na obcasie. Ale skoro Vogue je tak nazywa...to niech im będzie. Kozaki są trendy ! Tradycyjnie pokazuję Wam przegląd tego co udało mi się znaleźć w sieciówkach :) 


(Jaeger Autumn/Winter Collection)
Image 1 of ASOS KATE Leather Long Leg Zip Buckle Pull On Boots

Asos, 75 funtów

Image 1 of ASOS KAPRI Leather Knee High Boot
Asos, 80 funtów

Image 1 of ASOS CHARLIZE Leather Knee High Boots
Asos, 75 funtów

Image 1 of Chinese Laundry Flat Leather Knee High Boot
Asos, 93 funty



Topshop, 95 funtów


Topshop, 110 funtów


Topshop, 90 funtów

River Island, 110 funtów


River Island, 80 funtów


River Island, 80 funtów


Reserved, 349,90 zł


Reserved, 269,99 zł


Reserved, 299,99 zł

Zara, 499 zł

Zara, 599 zł

Zara 629 zł


Bershka, 299 zł

Bershka, 399 zł

Lubicie takie wysokie buty ? Czy na zimę wolicie coś bardziej sportowego ? :) 


13 komentarzy:

  1. Ja najbardziej jak do kolan to lubię klasyczne czarne. Jak na prawdziwą zimę - ze śniegiem i lodem to tylko na płaskiej podeszwie. Jeśli jak na taką co teraz jest za oknem to na szpilce wtedy wyglądają bardzo zgrabnie i bardzo sexy :)
    Ogólnie wolę but na płaskiej podeszwie. Od czasu do czasu lubię założyć jakieś szpilki ale nie wyobrażam sobie w nich wyjść na "lodowisko" chyba bym połamała sobie wszystko co możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ostatnio zafascynowały proste, klasyczne muszkieterki, bez wydziwień ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne na klocku z Gino Rossi. Musiałam takie kupić ze względu na chorobę i że muszę mieć wygodne i stabilne buty. No i naprawdę są bardzo wygodne. :) Mam też i szpilki ale chodzę w nich tylko od okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamszaki z Reserved są śliczne :). Ja mogę nosić buty maksymalnie do połowy łydki- za niska jestem na takie wysokie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wyyysokie kozaki do kolan, albo nawet za kolana :) Tylko nie na szpilce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku kupiłam takie do kolan na obcasie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kozaki do kolan, ale ciężko znaleźć cholewkę na moje łydki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja w tym roku dorwałam dokładnie takie jak na 5 zdj tyle ze czarne :p a więc tak! lubię te kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię swoje czarne, skórzane kozaczki do kolan na obcasie :) kupiłam je w zeszłym roku z jakiejś włoskiej firmy i są przecudowne, nie zamieniłabym ich na żadne inne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie wysokie kozaki, ale z tych jakos zadne nie wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię klasyczne - czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie klasyczne to podstawa zimowej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak kozaki to tylko do kolan ;) Zauważyłam też, że odstające od nogi cholewki to jest hit (pierwszy raz zwróciłam na nie uwagę u Anji Rubik ),teraz bacznie obserwuję i dużo takich widzę :) - jak na pierwszym zdjęciu. Pozdrawiam ciepło (osobistastylistka.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń