2011/12/28

Urodzinowy outfit

W dzień przed Wigilią wybraliśmy się do knajpy na świętowanie urodzin kolegi od Tomka. Była to doskonała okazja, by wystroić się w pierwsze wyprzedażowe łupy – w ruch poszedł jeansowy krótki żakiet z Mango, który już stał się moim ulubieńcem. Dodaje do stroju trochę nieładu, a równocześnie sportowej elegancji :) Nigdy nie byłam fanką jeansowych elementów garderoby (oczywiście poza spodniami), więc posiadanie takiego żakietu jest dla mnie czymś zupełnie nowym. Łańcuchowo-złote aplikacje przypominają mi trochę projekty Balmain, które uwielbiam – to pewnie dlatego żakiet skradł moje serce :) Mam tylko jeden problem – z czym go łączyć ? Z czarnymi spodniami wygląda OK, ale już połączenie jeans-jeans, które było lansowane przez niektórych projektantów do mnie w ogóle nie przemawia :) Pozostaje szukać mi dalej inspiracji ;) 







Mam na sobie:
koszulka – Zara
żakiet – Mango
spodnie – H&M
buty – Zara
torebka – no name z SH

Pewnie niektóre z Was zauważyły nowy baner po prawej stronie - portal Glamity.com. Pomysł na portal wygląda fajnie, więc pomyślałam, że choć trochę przyczynię się do promowania tej nowej strony.

O co chodzi ?

Geneza nazwy Glamity to „Glamour & Vanity” co w luźnym tłumaczeniu brzmi: blask & próżność.
Idealnie oddaje to charakter marki jaką jest Glamity.

Kobieta Glamity jest elegancką i pewną siebie. Swoim stylem bycia, chce zarażać innych, chce lansować trendy i być kimś nieprzeciętnym. Kocha modę i elegancki wizerunek, dlatego zniżki na znane marki modowe są czymś czego przede wszystkim szuka. Nie lubi przepłacać za modę i dobry styl.

Naszą misją jest dostarczenie każdej kobiecie najlepszych propozycji ze świata mody, które uczynią ją jeszcze bardziej "Glamity" niż jest w chwili obecnej.


W skrócie portal chce pozyskiwać zniżki na znane marki i rozsyłać je swoim czytelniczkom ;) 

Póki co wśród sponsorów widnieje marka Reserved, ale pewnie wkrótce możemy spodziewać się 

także innych firm.


Portal zaczyna od dużego uderzenia :) Wśród osób, które zapiszą się do Glamity zostanie rozlosowana

 sukienka Łukasza Jemioła. Ja już się zapisałam i z niecierpliwością czekam na wyniki :) 

 








30 komentarzy:

  1. Fajnie wyglada to zestawienie:) I bardzo mi sie podoba zakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny żakiet :) też nie lubię połączenia jeans+jeans,dlatego zawsze łącze ze wszelkimi innymi kolorami spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, ja tez jakos nie moge sie przekonac do jeansowego połączenia góry z dołem. Taki zakiet fajnie by wyglądał ze skórzaną czarna prostą spódnicą( spodniami) albo czerwonymi rurkami- nie wiem czy masz i czy lubisz ale jak nie to moze będziesz mieć kolejny powód ( usprawiedliwieni;-)) do zakupów i polowan wyprzedazowych;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty i żakiet w świetnym stylu. bardzo delikatny, codzienny outfit. pięknie :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Twoje outfity :) chyba mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty a na kurtkę również zachorowałam tyle, że chwilowo nie zlokalizowałam rozmiaru ale nie poddaje się Dla mnie rowniez zestawienie jeansu 2w1 ma cos wiec z Kuronia niz z mody i tez mnie ten trend nie przekonuje Kurtke zamierzam nosic ze skorzanymi leginsami i wieksza obszernijsza gora i sukienkami calorocznymi ( letnie w stonowanych kolorach ) ale ci zazdroszcze tej kurtki !!! ide dalej polowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żakiet jest świetny, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny autfit, pasiaczek cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wszystko razem wtgląda, lubię takie zestawienia :)
    cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle swietnie wyglądasz. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You're really pretty! Love your blog and outfit! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny outfit

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! cudowna kurteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żakiecik jest świetny, ale nie miałabym do czego go nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Może czarne skórzane (albo takie udające) spodnie skinny, albo w przeciwna stronę: szwedy z podwyższanym stanem? Może klasyczna spódnica z podwyższonym stanem, albo sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  17. troche jestes tu podobna do tej co wygrala Tap Madl ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń