2011/12/30

Polowanie czas zacząć

Wyprzedaże rozpoczęły się na dobre – z każdej strony jesteśmy bombardowane napisami SALE – 50 % itd. Centrum handlowe odwiedziłam 27 grudnia – wtedy rozpoczęła się wyprzedaż w Zarze. Wkrótce jednak stwierdziłam, że takie wyprzedażowe łowy nie są dla mnie. Do przymierzalni ciągnęła się kolejka na pół sklepu, do kasy trzeba było stać z pół godziny. Jakby jeszcze faktycznie rzeczy były dużo przecenione...Większość cen obniżona była zaledwie o 30 %... Ze spokojem więc czekam sobie na styczeń, kiedy wyprzedaże sięgną 70 % i będzie cisza i spokój w sklepach. Wychodzę z założenia, że jak coś mam kupić na wyprzedaży to i tak to kupię :) Chyba wierzę w ciuchowe przeznaczenie :)

Póki co mała lista rzeczy, które mam zamiar kupić (o ile poczekają na mnie grzecznie na wieszakach :))
Zara



Stradivarius



Mango


A wy macie coś upatrzone na wyprzedażach ?

22 komentarze:

  1. ja wyprzedaże wybieram się w nowym roku, żeby nie wyrywać sobie teraz z rąk ubrań :)
    dodajemy i zapraszamy do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam upatrzoną marynarkę i sukienkę w Reserved. czekam na II turę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też kilkumetrowe kolejki baaaardzo skutecznie odstraszają !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne te bransoletki z mango ! nigdy ich wczesniej nie widzualam

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku rezygnuje z wyprzedaży ;) życzę powodzenia w szukaniu łowów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam w swoim mieście takich sklepów, więc wyprzedaże mnie ominą. zresztą nie mam też kasy już na ten cel. życzę, żeby te Twoje perełki poczekały na Ciebie; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nastawiam się na wyprzedaże, wolę poszukać czegoś w sh ;) Chociaż jak coś mi wpadnie w oko, to pewnie kupię :D
    Nie które z Twoich perełek są naprawdę cudowne, ale u mnie w okolicy niestety nie ma tych sklepów :( No cóż, życzę Ci żebyś je dorwała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mam być szczera to wyprzedaże mnie nie kręcą - za dużo ludzi i hałasu. Inna sprawa, gdybym miała dzień wolny w tygodniu, nie tylko w zawalone weekendy ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bransoletki z mango boskie, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czekam na -70% w Pl wyprzedaże są kiepskie niestety ale liczę że uda mi się coś złowić na razie zbieram kaską :)

    OdpowiedzUsuń
  11. są świetne, bluzeczka i torebka z panterką z Zary rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaak, ja mam upatrzony płaszcz z Zary! A ta spódnica srebrna jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torby genialne są ;)

    To chyba zasługa prostowanie samych końcówek i grzywki, co podkreśla, że jest ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam nic upatrzonego, pójdę - i jak mi coś wpadnie w oko i będzie w moim rozmiarze - to kupię ;) wolę poczekać do końca wyprzedaży, bo nie lubię sytuacji, gdy coś kupię a za dwa tygodnie widzę, że mogłam zaoszczędzić jeszcze więcej :>

    OdpowiedzUsuń
  15. :) !!!! Jakby były te kurtki to BARDZO BARDZO byłabym wdzięczna za zakup w kolorze niebieskim a rozmiar M albo L przygarnę każdy :) Daj znać jakbyś Ty czegoś potrzebowała, chociaż po wczorajszej wizycie w Zarze też odpuszczam nie tylko ze względu na kolejki ale i towar jakiś taki przebrany, może w 2012 spojrzę na niego innym okiem a póki co moja gotówka może czuć się bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://shop.mango.com/PL/p/mango/accessories/decorative-chain-bracelet/?id=53640681_94

    ja zamówiłam właśnie rzeczy, których na próżno szukać w sklepach, na ich stronie. Odbiór w sklepie free :]

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki anonimie. sklep online mango śledzę na bieżąco, niestety nie uaktualnili listy sklepów i nie ma dostępnego sklepu w Katowicach, mimo że od 2 miesięcy jest ponownie otwarty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dziś trafiłam do Zary w SCC. Zawijana kolejka do przymierzalni mieszała się z porównywalnie długim ogonkiem do kasy. Nie, dziękuję. Ostatecznie, to co chciałam kupiłam w innych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  19. A białe lampiony, dziękują za komplement :) Lampionowy standard pochodzi z ikea. Wchodziły w skład dekoracji weselnej, teraz służą w domu. Takie są uniwersalne, a co ;) Powodzenia na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba też zacznę robić takie plany wyprzedażowe, bo potem kupuje nie potrzebne rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię i nie lubię wyprzedaże.. niby można coś fajnego upolować w kuszącej cenie.. ale te tłumy i ten syf w sklepach doprowadza mnie do szału.. szybko więc uciekam i z zakupów nici.. wolę kupować w necie :D

    OdpowiedzUsuń