2011/12/20

Auriga Flavo-C - serum z witaminą C

Ile ja się naczytałam o tym kosmetycznym cudzie ! Wystarczy spojrzeć na ilość pozytywnych recenzji na wizażu. Nic dziwnego, że moje oczekiwania co do tego produktu były na prawdę wysokie. Chciałam tylko jednego – poprawienia kolorytu skóry, która na co dzień w okresie zimowym wygląda szaro i na zmęczoną. Reszta działania była mniej ważna, ale oczywiście byłoby miło jeśli ten cud kosmetyk uczyniłby z moją skórą...cuda ! :)

 
No to przejdźmy do rzeczy ! Otóż w następnej rubryce „Faktu” pt. Niesamowite raczej o mojej skórze nie przeczytacie, ale...No właśnie – chyba znowu wpadłam w pułapkę zbyt wygórowanych żądań co do produktu. Nie mam się do czego przyczepić, ale też mój zachwyt nad Flavo-C jest umiarkowany. Na początku było świetnie. Ładnie rozpulchniał skórę, wygładzał i rozpromieniał – skóra wyglądała na zrelaksowaną i wypoczętą. Później niestety te działanie było coraz słabsze – nie wiem czy to ja przyzwyczaiłam się do tego efektu, czy skóra przywykła do codziennej dawki witamin i słabej reagowała, ale efekt wow zniknął i nie powrócił ;) To co zauważyłam po 1,5 miesiąca stosowania to na pewno trochę zmniejszone pory i ujednolicenie skóry. Czy zmienił się koloryt ? No nie wiem, może trochę. Ogólnie produkt całkiem przyjemny, jednak chyba dalej będę szukać serum idealnego :) Aha ! I ważna rada – przy stosowaniu Flavo C należy zbać o dobre nawilżenie skóry, gdyż serum trochę ściąga i wysusza ! 


Pipeta ! Super sposób nakładania i jakże zabawne słowo :) Dzięki takiemu sposobowi aplikacji możemy zużyć dokładnie tyle produktu co potrzebujemy. Na całą twarz wystarczy niewiele - 5-6 porządnych kropel - serum jest na prawdę wydajne.

Serum ma postać dosyć rzadkiego olejku o zielonkawym kolorze i nie ukrywam raczej średnim zapachu (ale da się do niego przyzwyczaić!). Na skórze nie zostawia tłustej warstwy, dlatego może być stosowane pod makijaż na dzień. Szybko się wchłania.


9 komentarzy:

  1. och choc raz ktos obiektywnie spojrzal na to domniemane CUDO wg, mnie przereklamowane cudoo, mi absolutnie sie nie sprawdziło, szkoda pieniedzy, nie rozumiem tych achow i ochow. po pierwsze smierdzi ( niestety tak wit. C pachnie) , po drugie wysusza cere, kolorytu ladniejszego nie uzyskalam.Na pewno energizuje skore ot fakt ale proponuje łączyc z czyms jeszcze , bo komfortu to to nie da ale w sumie wole kupic inny produkt .
    Musze sie tez przyjrzec czy faktycznie ma ustabilizowana forme wit. c bo niby ten milorzab ma stabilizowac. Wg. mnie wit. C sie utlenia dosc szybko i produkt slabnie znaczniee

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga , przy tym serum uważaj na słońce i nie wolno Ci się opalać na solarium. Na pewno nie używaj go latem. Z tego typu kosmetykami jest tak że one działają tak jak za pierwszym razem tylko twoja skóra ulega poprawie a ty nie widzisz później już tak spektakularnego efektu- to dobrze - znaczy że działa i zrobił co miał zrobić. Jeżeli brakuje Ci efektu WOW to odstaw preparat na miesiąc a zobaczysz jak zmieni się twoja skóra. Polecam robić sobie krótkie przerwy w kuracji, takie stężenie może zaszkodzić Ci w nadmiarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. @Hair &amp przy tym produkcie nie ma specjalnego efektu wow nawet po odstawieniu:) Z wit. c nie musi uwazac na slonce z twarza:0 to antyulteniacz!!!To nie retinole ani kwasy zluszczajace, wiec bez przesady:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt pomyliłam to z retinolem :( dzięki za poprawkę. Wit C przecież może nawet zmniejszyć rumień wywołany przez słońce :P gafa ! Chyba jestem jeszcze zaspana

    OdpowiedzUsuń
  5. To sztyblety polskiej firmy Cavallino, i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam okazji go próbować, i tez sałbno o nim wiem, po cenie widze, ze bym nie kupiła
    pastylki sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, wyczerpująca recenzja. Przyznaje, dotychczas czytałam na temat tego serum same "ochy" i "achy". Dobrze przeczytać w końcu rzetelną wypowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie to czytam sobie o tym serum recenzje i zastanawiam się nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też go używałam, ale jakoś mnie nie zachwycił zmieniłam na ten:

    http://www.newsoul.pl/pl/p/BIO-SERUM-SKIN-ARCHI-TEC%2C-L-WITAMINA-C-15/148

    i jestem bardzo zadowolona, pewnie to kwestia skóry, bo oba są z vit-C, a dla mnie lepszy jest ten od dermopharma

    OdpowiedzUsuń