2011/12/16

Essence Vampire's Love - lakier Gold Old Buffy

Niekwestionowanym hitem wampirzej kolekcji Essence jest lakier o nazwie Gold Old Buffy. Kolor jest dosyć ciężki do opisania – według mnie podstawą tego lakieru jest ciemny, lekko zielonkawy brąz w którym zatopiono mnóstwo złoto-oliwkowych drobinek. Tak czy siak efekt jest zniewalający !

Lakier nakłada się bardzo dobrze – efekt widoczny na zdjęciach to zasługa dwóch warstw. Denerwuje mnie trochę szeroki, kwadratowy pędzelek którym ciężko manewruje się szczególnie przy skórkach. Wszystkie niedogodności jestem w stanie wybaczyć, bo efekt jest świetny ! Dawno nie podobał mi się aż tak żaden lakier ! Produkt Essence daje świetny blask, ma przyzwoitą trwałość (3 dni bez szwanku) i szybko schnie. Kolor lakieru wydaje mi się wręcz idealny na zimowe dni, ładnie komponuje się z beżowo-brązowym strojem. Pomimo, że posiada dość liczne drobne wiórki brokatu bardzo łatwo się zmywa – nie ma mowy o tarciu czy zdzieraniu lakieru. Dopisuję się do listy blogerek zachwyconych tym produktem ! :)



 

18 komentarzy:

  1. Super jest, lubię malować nim paznokcie :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny lakier, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super, idealny na sylwestra ;) Muszę się przejść do Natury... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ładne skórki, ja o swoich w okresie zimy nie mogę doprowadzić do takiego stanu! :( co Ty z nimi robisz?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana :)
    http://luthieenn.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny. wygląda na prawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się to prawdziwy hit! Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, jakoś mi się nie widzi :) taka kaka hehe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się udało go upolować do mojej kolekcji. Prześliczny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny! ja mam szary, sprzed dwóch lat jeszcze i to z kolekcji "glam rock" essence :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wg trochę dziwny, zdecydowanie mi się jednak nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier i bardzo mi się podoba, planuję go do sylwestrowego manicure :)

    OdpowiedzUsuń