2011/12/26

O świątecznych prezentach

Dzisiaj ostatni dzień świąt – spędzimy go dla odmiany w domu pod kocem oglądając filmy i seriale ;) Poprzednie 2 dni były bardzo rodzinne, więc przyda nam się chwila odpoczynku. Na blogu również dziś klimat chilloutu, pozostajemy w temacie świątecznym – czyli prezenty :D Wszystkie w 100 % trafione z czego bardzo się cieszę. W większości to kosmetyki ;) Achh jak moi bliscy mnie znają ;) 


Książką Bobbi Brown Makeup Manual




Słodkie sówkowe kubeczki z Flo



Ulubiony balsam do ust z Korres. Mój poprzedni o smaku granatu się kończy, więc ten bardzo mnie ucieszył ;) 




Paletka Smokey Eyes z Sephory. Pozwala wykonać makijaż na dzień i wieczorowy. Mam paletkę przeznaczoną dla niebieskookich – możemy wykonać nią makijaż w brązach i granatowo-srebrny. Chodziła za mną od czasu warsztatów makijażowych :)



Druga paletka Sleeka do kolekcji. Tym razem wersja Oh So Special (mam także Au Naturel).



Od rodziców dostałam koraliki do mojej Pandory – jeden z nich symbolizuje ślub (2 obrączki), drugi ukończenie uczelni, a żółty i czerwony to koraliki ozdobne ;)

Oprócz tego dostałam maaaasę słodyczy i trochę gotówki na zbliżające się wyprzedaże ;) 

Was natomiast w chwili przerwy zachęcam do wzięcia udziału w grudniowym konkursie :) 

 




32 komentarze:

  1. Gwiazdor się postarał :)
    fajnie, że wszystko trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kubeczki :). Piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam taką samą książkę do Mikołaja:) Wczoraj zaczęłam czytać i jest bardzo ciekawa:)
    Mikołaj wie co my lubimy:):):)

    Pozdrawiam

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze kubeczki:) gratuluje prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko sliczne , zwłaszcza Pandorka no i kubeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem szczęśliwą posiadaczką książki Bobbi oraz paletek OSS i Au Naturel :) Od kilku miesięcy mam podróbkę pandory i ostatnio trafił na nią samochodzić symbolizujący ukończenie kursu prawa jazdy :) Kubki z Flo są genialne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej zazdroszczę Ci paletek do makijażu ;d
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te palety :))) Sama bym takie chciała.
    Zapraszam także do siebie: nicolemlotkowska.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! :) Paletka z Sephory baaardzo smakowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę jak Mikołaj wiedział co ma za prezenty przynieść - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. super kubeczki :D rpzelsodkie sa ;)) i fajne paletki bardzo mi sie podobaja ;))

    udanego dnia pelnego chilloutu ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow zazdroszczę paletki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam paletkę Au naturel i od dwóch miesięcy na nią czekam ;/ Świetne prezenty, szczególnie oh so special i książka :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. korres jest w pl dostepny? to grecka firma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te paletki, kurcze, zazdroszczę prezentów :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. kobiecewariacje no ciekawa ciekawa :) niektóre rzeczy dość oczywiste, ale i tak warto mieć wszystkie dobre rady w jednym miejscu ;)

    Ewu też mam samochodzik ;D


    becomingbeauty tobie rownież kochana udanego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Z patala, na poczcie byłam parę razy a odpisali mi, że napiszą reklamacje na poczte i tak mija czas i mija i mam czekać. Strasznie się zawiodłam, bo wszyscy są zadowoleni z tej strony :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pandora mnie urzekła. Reszta tez bardzo fajna :)
    Pozdrawiam - Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też marzę o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześwietne prezenty! zazdroszczę książki i te kubeczki w sowy urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie najbardziej interesuje książka, czekam na jej recenzję!z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń