2011/12/22

Wibo Crocodile Skin + Wibo So matte - Lakiery do paznokci

Postanowiłam dać drugą szansę lakierom Wibo – po niezbyt przyjemnych doświadczeniach z neonami z Express Growth, postawiłam na nowości tej firmy pękacz Crocodile Skin i matowy lakier So Matte. Do kupna skłoniło mnie oczywiście moje zamiłowanie do zwierzęcych wzorów, więc dlaczego nie mieć takiego i na paznokciach ;) Zobaczcie co mi wyszło :)

Dlaczego dwa lakiery w jednej recenzji ? Według instrukcji pękacza Wibo efekt krokodyla otrzymamy wyłącznie na matowym lakierze Wibo - ile w tym prawdy nie wiem, nie próbowałam "pękać" na innym lakierze :) 




Zacznę od recenzji lakieru So Matte. Efekt jaki otrzymamy tym lakierem do raczej pół-mat – do całkowicie matowego lakieru ma daleko. Trzeba jednak przyznać, że jest to efekt ładny :) Na plus również dostępność kolorów – znajdziemy np. nietypową matową fuksję czy oliwkę. Lakier nakłada się łatwo – nie robi smug, pędzelek jest w porządku, a co najważniejsze bardzo bardzo szybko wysycha ! :) Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że niemiłosiernie podkreśla każdą nierówność czy inną niedoskonałość paznokcia, ale to chyba minus większości matowych lakierów. Podsumowując, udany produkt Wibo !

No a teraz czas na hit tego posta – skóra krokodyla na paznokciach ! :D Baaardzo podoba mi się efekt tego lakieru (moim koleżankom też :D) – faktycznie przypomina fakturą krokodylą skórę. Jeśli chodzi o właściwości to lakier jest dosyć rzadki – lubię taką konsystencję, bardzo łatwo się nakłada. Pędzelek jest precyzyjny, nie wylewa lakieru poza paznokieć, nie brudzi skórek. Ponownie – baaaardzo szybko wysycha. Po 5 minutach jest już zupełnie twardy. Wzorek pojawia się na paznokciach dosyć szybko – najlepiej działa gdy pod nim znajduje się jedna warstwa lakieru matowego. Przy większej ilości warstw wzorek brzydko pęka ;) Na paznokciach wytrzymał 3 dni, więc norma. Zmywa się dobrze. Jedyny minus w przypadku tego lakieru to to, że lubi zasychać przy ujściu buteleczki przez co przy otwieraniu do środka lakieru wpadają zaschnięte paprochy, które później lądują na paznokciach. Trzeba więc pamiętać, by po użyciu dokładnie oczyścić buteleczkę :)


Jak się Wam podoba ? :)

36 komentarzy:

  1. to jest najlepszy pękacz jaki widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za efektem popękanego lakieru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O faktycznie efekt daje niezły. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię pękaczy, ale ten pęka trochę inaczej i nie jest zły :) jest taki bardziej elegancki

    ale i tak go sama nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) lubię krokodylki wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt :) Ładne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :D dużo ładniejszy niż tradycyjny pękacz

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak nie lubię pękaczy te są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze powtarza, że nie cierpię pękających lakierów, ale ta krokodyla skórka naprawdę ciekawie wygląda :) mimo wszystko ja czuję się bardziej skuszona lakierem matowym, nawet wczoraj oglądałam ten sam kolor, a tu dzisiaj recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam lakiery z tej firmy :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: nicolemlotkowska.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubie ani pękających ani matowych ale ten zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę normalnie móc przejść po chodniku, a nie chybotać się i ślizgać jak paniusie na szpilach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow świetne są te lakiery! Przymierzałam się ostatnio do niego ale... Jakoś się go bałam. Teraz wiem, że nie było czego. Zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie kolorów. Tylko mało świąteczny :P

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow świetnie to wygląda, chyba też muszę wreszcie zakupić sobie ten matowy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię pękaczy, ale ten efekt nawet mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba! ;) efekt jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier pękający jest naprawdę super, bardzo mi się spodobał. Daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt świetny, zwykłe pękacze już mi się znudziły, a ten wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten pierwszy odcień. A pękacz naprawdę rewelacyjny, rzadko zdarza się, żeby lakiery tego typu dawał taki efekt. Bardzo ciekawie to wygląda, kojarzy mi się ze skorupą żółwia. :D :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pęka również na zwykłym innym lakierze, mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krokodylek wygląda ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ejndzel no dokładnie, normalne pękacze mnie nie przekonują, ale ten wygląda bardziej schludnie i elegancko

    Yasminella normalne pękacze to zło ;) ten jest super

    KT Polecam ten matowy lakier. Naprawdę całkiem udany produkt :)

    Kosmetyki cały mój świat zdecydowanie nie ma czego się bać :)

    KasieczQa Do świąt jeszcze 2 dni, więc na pewno mam czas na bardziej świąteczny mani :)

    redhead haha bardzo trafne porównanie ;)

    Anonimowy dobrze wiedzieć:) dzięki !

    kleopatre Nad bordowym też się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę mieć tego pękacza! Najlepszy efekt jaki do tej pory widziałam;) Chociaż denerwuje mnie trochę to zasychanie resztek lakieru na buteleczce :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny wzorek Ci wyszedł. Prosty i elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. myślalam, że będzie taki efekt jak po pękaczach za którymi nie przepadam, ale ten efekt jest naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tego pekacza ale takiego pieknego pekniecia nie udalo mi sie uzyskac, nie mam tego matowego wibo wiec moze cos w tym jest ze najladniej peka na nim wlasnie. Na innym lakierze peka jak chce, czasem wcale, tylko pojawiaja sie takie minimalne ryski. No albo nie umiem malowac - to tez mozliwe. W kazdym razie u ciebie efekt zachwycajacy!

    OdpowiedzUsuń